vineri, 15 noiembrie 2013

Simpozionul "Educaţie pentru mediu"

O echipă a Colegiului Naţional “Constantin Cantacuzino”, formată din eleva Bucur Sorina  de la clasa a XI- a B şi doamna profesor de ştiinţe Zuga Niculina a participat sâmbătă, 9 noiembrie 2913 la Simpozionul Anual  “Educație pentru mediu” desfăşurat în cadrul Universităţii Politehnica Bucureşti. Simpozionul a avut două secţiuni: una pentru elevi, în care eleva  a prezentat lucrarea “Comori aruncate ce se transformă în arme contra noastră” şi secţiunea pentru profesori, în care doamna profesor Zuga a prezentat lucrarea “ Natura ne aseamănă, educaţia ştiinţifică ne deosebeşte!”.
La prima  oră de ştiinţe, eleva le-a împărtăşit colegilor câteva impresii despre activitatea la care a participat: “Am căpătat experiență, am aflat o mulțime de lucruri noi. Mă bucur că am avut această oportunitate şi mărturisesc că  am  hotărât să particip la acest simpozion încă de când doamna profesor Zuga Niculina ne-a prezentat ce presupune, în general, Simpozionul -Educație pentru mediu-. Încântarea mea a fost şi mai mare când am început să lucrez la prezentarea -Comori aruncate ce se transformă în arme contra noastră-. Informându-mă, mi-am îmbogățit cunoștinţele despre reciclare, aceasta fiind tema pe care mi-am ales-o. A fost interesant să îmi personalizez și modul de a prezenta, pentru că mi-am confecționat accesorii din materiale reciclabile și am prezentat, de asemenea, produse confectionate din materiale recilabile. Am trecut peste emoțiile ‘din culise’ pentru că am fost susținută de doamna profesor-coordonator Zuga Niculina și de familie. Cu siguranță voi participa si în ediția viitoare! A fost o experiență cu adevărat educativă!”.
Felicitări îi spunem şi noi şi îi dorim mult succes în continuare!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu