miercuri, 20 noiembrie 2013

Andreea Mitrescu, MISS la Facultatea de limbi şi literaturi străine

 
Fosta elevă cantacuzină, Andreea Mitrescu, este studentă în anul I la Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine din Bucureşti. A participat până în prezent la trei concursuri de frumuseţe, la toate ieşind învingătoare. Cel mai recent concurs din palmaresul ei este cel de la facultate, unde, bineînţeles, a obţinut titlul de MISS! Ne mândrim cu succesele elevilor cantacuzini, oriunde s-ar afla ei, iar pe Andreea o felicităm!
Următorul mesaj constă în mica ei descriere, iar mai apoi, vă prezentăm un interviu realizat de Cristina Ilie:
"Hey! Sunt Andreea Mitrescu, am 19 ani și sunt studentă în anul I la LLS - Filologie(Arabă-Engleză). Sunt o persoană dinamică, îmi place foarte mult sportul iar hobby-ul meu principal este dansul. În același timp, iubesc după-amiezile liniștite cu prietenii la cafea, ieșirile la cinema și plimbările. Călătoritul este o altă pasiune a mea și consider că muzica, fără de care nu pot trăi este cea mai bună invenție a omului!"
-Cum te-ai hotărât să participi la acest bal?
-M-am hotarat sa particip la acest bal pentru ca stiu ceea ce implica, avand experianta liceala, insa am vrut sa vad cu ce e mai diferit balul de la facultate fata de cel de la liceu. L-am privit ca pe o mare provocare avand in vedere faptul ca nu cunosteam absolut pe nimeni si totul imi era nou! Asa ca atunci cand au anuntat preselectiile am hotarat sa ma duc, desi nu credeam ca am sanse sa fiu selectata din moment ce in Facultatea de limbi si literaturi straine sunt multe fete frumoase. Am fost foarte fericita cand m-au sunat si m-au anuntat ca am trecut de preselectii. Am fost 3 echipe.
-Ai mai participat la concursuri de miss?
-Am mai participat la balul bobocilor din clasa a IX-a si in clasa a XII-a la banchet cand s-a organizat Regele si Regina Balului, din ambele iesind invingatoare!
-Cum a fost această experienţă de la facultate?
-A fost o experienta minunata, total diferita de cea din liceu in primul rand pentru ca am avut ocazia sa lucrez cu niste oameni foarte maturi, responsabili si seriosi care s-au implicat si ne-au pregatit multe surprize. Ne-am inteles foarte bine si am colaborat ca o echipa pe parcurcul a celor trei saptamani de repetitii.
-Acum eşti mai populară?
-Nu pot spune ca sunt sau nu mai populara.. intr-adevar sunt unele persoane care ma felicita pentru castigarea titlului de Miss insa la facultate nu este ca la liceu, studentii nu pun prea mult accent pe acest concurs.
-În ce au constat probele de la concurs?
-Probele au constat intr-o proda de prezentare, proba de talent si proba surpriza. Am fost foarte norocoasa sa il am ca partener pe Bogdan Nania. Impreuna am reusit sa facem un spectacol foarte frumos. La proba de talent am pregatit un dans, fiind ajutati de scoala de dans ConSabor iar munca noastra a fost rasplatita la finalul balului cand am obtinut titlul de Miss si Mister.
Felicitări şi la cât mai multe reuşite, Andreea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu