marți, 5 noiembrie 2013

Cantacuzina Alina Pîrvu, o dansatoare talentată şi frumoasă

Mi-am propus să realizez astăzi un articol despre o elevă cantacuzină cu care ne mândrim. Aşa că am ales-o de data aceasta pe Alina Pîrvu de la clasa a X-a C, o dansatoare frumoasă şi talentată, care face parte din categoria elevilor cu pasiuni deosebite. Ea este elevă a Colegiului Naţional “Constantin Cantacuzino" din clasa I.
 
 
De cât timp dansezi?
“Dansez de la vârsta de 10 ani, când am înscrisă la clubul de dans sportiv “Alla Dance”, unde am practicat dansul timp de 3 ani, dar am renunţat pentru o altă pasiune a mea, atletismul.”
 
 
De unde pasiunea pentru dans?
“Pasiunea pentru dans, de la televizor. Mi-a plăcut mereu să văd diferite costumaţii şi mai ales coregrafii interesante.
 
 
De când faci parte din trupa de majorete “Dracula's Girls” din Târgovişte?
“Fac parte din această echipă de aproape un an.”
 
 
Cât timp pe zi sau pe săptămână dedici acestui hobby?
“Mă antrenez în zilele de marţi şi joi, câte două ore.”
 
 
Cum te descurci şi cu şcoala şi cu evenimentele la care mergi?
“Pot spune că mă descurc foarte bine cu amândouă, căci îmbin utilul cu plăcutul.”
 
 
Ce premii ai obţinut până acum?
“Am participat la Campionatul Naţional de Majorete de la Braşov, unde am obţinut locul II şi la Campionatul European de Majorete din Cehia, unde am obţinut titlul de vicecampioane.”
 
 
În viitor îţi doreşti o carieră în dans, sau e doar ceva de moment?
“Momentan este un hobby, pe care îl practic din suflet, însă visul meu este să dau la Academia de Poliţie.”
 
 
Părinţii te susţin? Sunt cazuri în care adolescenţii au preocupări cu care părinţii nu sunt întru totul de acord. La tine cum e? Te sprijină?
“Părinţii m-au sprijinit întotdeauna şi sunt alături de mine în orice decizie iau, dar sunt de părere că şcoală e mereu pe primul loc.”

 
 

Menţionăm că de-a lungul anilor, mai multe fete care au fost sau mai sunt încă în şcoala noastră au făcut parte din trupa de majorete “Dracula’s Girls”: Ruxandra Popescu, Iulia Moraru, Alina Bruneta, Florina Mindu, Raluca Miu, Andreea Mitrescu, Andrada Todeilă şi acum suntem reprezentaţi cu cinste de Alina Pîrvu, pe care o încurajăm şi căreia îi dorim mult success în continuare!
 
Articol: Cristina Ilie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu