În perioada 9 – 11.05.2014 a avut loc la Odorheiu Secuiesc, judeţul Harghita, etapa naţională a Olimpiadei Animatorilor pentru licee pedagogice. Echipajul Colegiului, alcătuit din elevele Călin Georgiana, Firăţoiu Alina şi Andrei Evelyn, din clasele a XI-a şi a XII-a, filiera vocaţională, specializarea învăţător-educator a obţinut premiul special al juriului .
Elevii Colegiului au participat în competiţia organizată de Ministerul Educaţiei Naţionale, la secţiunea Dezvoltare personală, cu proiectul „Eu pot”, proiect coordonat de prof. Aniţa Dulman şi Gabriela Catrina.
Competiţia a avut ca moto cele trei deziderate ale transdisciplinarităţii – să ştii, să ştii să faci şi să ştii să fii, fiind structurată pe două probe – proba A – susţinerea proiectului şi proba B – proba practică. Proba practică a vizat modul în care competenţele dobândite de elevi în urma derulării practicii pedagogice pot fi folosite de aceştia în activităţi de animaţie, recreative. Proiectul celor trei eleve a fost dat exemplu de buna practică în tot ceea ce înseamnă implicarea elevilor în viaţa şcolii şi dezvoltarea motivaţiei învăţării. Efortul de a derula ample acţiuni de animaţie şi antrenare în activităţi extracurriculare a început încă din luna octombrie 2013 şi a presupus organizarea de jocuri, concursuri, extrem de agreate de beneficiarii direcţi – elevii claselor I-IV. În mod evident, implicarea elevilor în acest proiect demonstrează pasiunea lor pentru profesia de dascăl, precum şi intenţia reală de a fi un sprijin comunităţii din care fac parte, de a contribui la conturarea unor personalităţi autonome, capabile să se dezvolte conform propriilor aptitudini.
Elevii Colegiului au participat în competiţia organizată de Ministerul Educaţiei Naţionale, la secţiunea Dezvoltare personală, cu proiectul „Eu pot”, proiect coordonat de prof. Aniţa Dulman şi Gabriela Catrina.
Competiţia a avut ca moto cele trei deziderate ale transdisciplinarităţii – să ştii, să ştii să faci şi să ştii să fii, fiind structurată pe două probe – proba A – susţinerea proiectului şi proba B – proba practică. Proba practică a vizat modul în care competenţele dobândite de elevi în urma derulării practicii pedagogice pot fi folosite de aceştia în activităţi de animaţie, recreative. Proiectul celor trei eleve a fost dat exemplu de buna practică în tot ceea ce înseamnă implicarea elevilor în viaţa şcolii şi dezvoltarea motivaţiei învăţării. Efortul de a derula ample acţiuni de animaţie şi antrenare în activităţi extracurriculare a început încă din luna octombrie 2013 şi a presupus organizarea de jocuri, concursuri, extrem de agreate de beneficiarii direcţi – elevii claselor I-IV. În mod evident, implicarea elevilor în acest proiect demonstrează pasiunea lor pentru profesia de dascăl, precum şi intenţia reală de a fi un sprijin comunităţii din care fac parte, de a contribui la conturarea unor personalităţi autonome, capabile să se dezvolte conform propriilor aptitudini.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu