marți, 3 decembrie 2013

Ziua Recunoştinţei

"Thanksgiving Day sau Ziua Recunostintei se sarbatoreste, in special, in America de Nord. Deoarece suntem o clasa de filologie, clasa a XI-a C: bilingv-engleza si studiem obiceiuri si traditii din UK si USA, sub indrumarea domnului profesor Tudor, am incercat sa aducem aceasta sarbatoare, pentru prima data, si in scoala noastra. Ne-am organizat in grupe si am gatit mancaruri traditionale acestei zile: cartofi dulci, mazare sote, paine cu cartofi, piure, placinta de mere, prajitura cu nuci, pancakes, iar curcanul l-am inlocuit cu puiul. Pe langa toate acestea, am avut si o prezentare a istoriei acestei zile si pe biletele fiecare a scris pentru ce sunt recunoscatori. La aceasta activitate au fost prezente si doamna director Gabriela Istrate si doamna profesoara Catalina Constantin. Cu siguranta vom repeta aceasta activitate si in anul urmator!", a povestit Iuliana Parghel, elevă la clasa a XI-a C.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu