joi, 23 mai 2013

Discurs emoţionant după 12 ani de Colegiu "Cantacuzino"

De Ziua Colegiului (sărbătorită marţi, 21 mai), Andreea Mitrescu de la clasa a XII-a C, elevă cantacuzină din clasa I, a dorit să rostească cuvinte frumoase în cinstea celor 12 ani petrecuţi în Colegiul "Constantin Cantacuzino".
Iată discursul ei emoţionant care a fost apreciat de cadrele didactice, de către elevi şi invitaţi:


"Când am păşit pentru prima oară pe porţile Colegiului Naţional „Constantin Cantacuzino”, în urmă cu 12 ani, cu siguranţă nu mi-am imaginat ce impact puternic, definitoriu, va avea această şcoală asupra mea. Am intrat atunci, sfioasă, temătoare, în acest lăcaş de cultură pentru a învăţa, pentru a şti. Absolvind acum acest liceu, înţeleg că am învăţat aici nu doar să ştiu, ci, mai ales SĂ FIU.
Am învăţat în orele de curs, după modelul oamenilor de la catedră, că lucrul bine făcut este indispensabil în existenţa noastră, că valorile de care ne înconjurăm ne determină personalitatea şi că atunci când ne dorim ceva de la viaţă, numai cerul ne poate fi limita.
Datorăm, cu toţii, recunoştinţă, doamnelor învăţătoare, doamnelor şi domnilor profesori, care ne-au fost alături în toţi aceşti ani, ne-au îndrumat cu răbdare paşii, ne-au oferit nu doar cunoştinţe, ci sfaturi pentru viaţă, iluminându-ne frumos existenţa. Le mulţumim pentru pasiunea şi munca depusă pentru ca noi astăzi să fim aici, ne înclinăm în faţa consecvenţei, determinării, inteligenţei şi modului admirabil în care şi-au făcut datoria de dascăli.
Sunt mândră că am fost parte integrantă a acestei instituţii de învăţământ, că m-am bucurat de privilegiul unei educaţii de valoare, că am cunoscut oameni minunaţi, care vor constitui pentru mine modele în viaţă şi care şi-au pus amprenta asupra formării mele umane şi profesionale viitoare.
Voi reveni mereu aici, cu speranţa că şi generaţiile ce ne vor urma vor înţelege spiritul acestui colegiu naţional şi vor aprecia şansa ce li s-a acordat, aceea de a se forma frumos, în anii de liceu."


Felicitări, Andreea! Şi Colegiul Naţional "Constantin Cantacuzino" se mândreşte cu tine şi cu ceilalţi elevi cantacuzini care gândesc aşa de frumos şi profund!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu