sâmbătă, 22 martie 2014

Luna Pădurii, sărbătorită la CNCC

Evenimentul "Luna Pădurii", care are loc între 15 martie şi 15 aprilie 2014, a fost sărbătorit şi la CNCC, prin intermediul mai multor manifestări. Mai multe detalii am aflat de la eleva Roxana Cotorogea, despre cum s-a implicat alături de întregul colectiv de la clasa a IX-a C, aceştia marcând începutul evenimentului: "Luni, 17 martie, a fost ziua dedicată informării, zi în care în incinta liceului am pus afişe şi am dăruit baloane celor mici, iar în afara colegiului am dar flyere şi baloane. Marţi a fost ziua "cutiuţei cu întrebări". Am mers prin liceu şi am testat cunoştinţele elevilor pe subiecte ecologice. A treia zi, miercuri, am desfăşurat o activitate cu desene pe asfalt, realizate de clase de a III-a şi a IV-a , iar joi am plantat copaci în zona sălii de sport. Iniţiatorii am fost noi, elevii clasei a IX-a C, spijiniţi de doamna director şi de cadrele didactice, care au primit cu braţele deschise propunerile noastre de activităţi."
Vă oferim câteva fotografii din timpul realizării manifestărilor amintite mai sus şi îi felicităm pe toţi cei care s-au implicat!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu