joi, 13 februarie 2014

Roxana Cotorogea, o elevă talentată

Vă prezentam acum câteva săptămâni un proiect iniţiat de Alexandra Damian. Este vorba despre cursul de jurnalism la care vă invitam să vă înscrieţi. Iată că, eleva Roxana Cotorogea de la clasa a IX-a C, reprezintă colegiul nostru la acest curs.
Roxanei îi plăcea încă din clasele mai mici să compună şi să pună pe hârtie gândurile ei. La începutul verii 2013, şi-a creat propriul blog, pe care postează frecvent. "Aveam imaginaţie şi m-am decis să o folosesc. Mi s-a tot spus să scriu şi mi-am ţinut un fel de jurnal, scriam poveşti cu personaje fictive, lucruri banale... Am dezvoltat o pasiune din asta şi îmi doream să scriu.", a povestit tânăra.
Totuşi... jurnalismul este altceva. Cum a decis să meargă la acest curs?
"Despre cursul de Jurnalism am citit pe facebook şi fiind nesigură de ce pasiune sau încliaţie am, m-am gândit că nu strică să văd despre ce e vorba. Mă atrage jurnalismul ca parte scrisă, ce ţine de televiziune şi radio, mai puţin."
Roxana a mai mărturisit că pe viitor îşi doreşte o carieră în jurnalism, dar asta nu e tot... "Visul meu este să public câteva cărţi.", a mai precizat scriitoarea.
O felicităm şi îi urăm mult succes în tot ceea ce îşi propune! Aşteptăm cu nerăbdare noile ei creaţii şi, de ce nu, şi primele articole legate de activităţile cantacuzine.
Iar pe ceilalţi elevi, îi invităm să acceseze blogul Roxanei, pentru a se convinge singuri de talentul ei. http://ziledeliceu.wordpress.com/
Ne dorim să avem cât mai mulţi elevi cu astfel de preocupări! Baftă tuturor!

Articol: Cristina Ilie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu