marți, 25 februarie 2014

Poezie de "Dragobete"

După cum deja bine ştiţi, Colegiul nostru are foarte mulţi elevi talentaţi. Şi pentru că ziua de "Dragobete" a fost sărbătorită şi de noi, vă propunem pentru început un poem de dragoste scris de eleva Daniela Mihalache de la clasa a XI-a B:

"Vis"

"Azi-noapte am visat că te iubesc,
În somnul meu profund, nepământesc.
Erai chiar lângă pat, foarte aproape,
Ca spada unui fulger printre pleoape. 
În nepăsarea liniştii cereşti
Nici nu ştiam prea bine cine eşti.
Mirosul tău de floare l-am simţit,
Înfipt în carnea ta ca un cuţit.

Azi-noapte am visat că te iubesc
Şi-am plâns în somnul meu nepământesc,
Căci inima mi-a fost zdrobită
De o iubire necinstită.
Şi-am plâns, şi-am plâns, şi-am plâns în hohote,
Mă îngânau argintii clopote,
Cântau cu mine ultimul vers,
Rostit vreodată-n Univers.

Azi-noapte am visat că te iubesc
Şi m-am trezit din somnul meu profund, nepământesc,
Ţi-am recunoscut că te iubesc,
Dar e târziu... eu mă opresc.
Am aşteptat, am aşteptat destul.
Cu siguranţă nu eşti ultimul.
Nu mai am încredere în tine...
De astăzi, te rog, uită de mine!"

Felicitări! Aşteptăm cu nerăbdare şi alte creaţii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu