marți, 27 septembrie 2011

(I) Interviu cu Luana Tocan


Mi-am ales să vorbesc astăzi, într-un prim interviu, cu Luana Tocan de la a IX-a C. 
A fost o plăcere să port o discuţie cu Luana, pentru că am descoperit în ea o artistă care se implică în tot ceea ce spune şi face.

-Ce părere ai despre liceu?
-Am o părere foarte bună despre Colegiul Naţional „Constantin Cantacuzino”. Am auzit de la foarte multe persoane că se învaţă foarte bine aici, că sunt profesori exemplari, copii buni care au mers la olimpiade şi au obţinut rezultate foarte bune.

-De ce ai ales acest profil, bilingv?
-Am ales bilingv-ul pentru că îmi plac foarte mult umanismul şi limba engleză.

-Ai spus ceva despre olimpiade. Ai participat la vreo olimpiadă şcolară?
-Da, în fiecare an. Dintr-a III-a până într-a VIII-a.

-La ce materie?
-La matematică, română, engleză, franceză.

-Ai mai multe materii preferate...
-Da. Dar în special engleza şi româna.

-Te-ai obişnuit cu colegii? 
-Colegii sunt foarte de treabă, sunt comunicativi! Pot să vorbesc cu ei despre orice!


-Ştiu că tu ai participat şi la preselecţia pentru Balul Bobocilor şi ai fost selectată. Spune-mi cum vezi tu acest concurs şi ce gânduri ai.
-Consider că e un concurs în care poţi să îţi testezi performanţele, să vezi de ce eşti tu în stare. Voi rămâne oricum cu multe amintiri de acolo, pentru că este o experienţă de neuitat. În plus, voi cunoaşte şi îmi voi face foarte mulţi prieteni.

-Am ajuns la timpul liber. Ce-ţi place să faci? Ce pasiuni ai?
-Sportul meu preferat este înotul. Fac de două ori pe săptămână. Îmi place să şi cânt, dar ador şi fotografia. Îmi place să fotografiez oamenii, orice om care îmi atrage atenţia cu ceva.

-Dansul nu-ţi place?
-Ooo, ba da! Am făcut dansuri 9 ani. Încă îmi mai place! Mai ştiu şi acum câteva mişcări. Aş vrea să continui, dar timpul îmi permite să mă ocup numai de câteva activităţi extra-şcolare!

-Cum ţi se pare viaţa de liceu?
-E o perioadă prin care n-o să mai trec... Perioada de liceu e diferită de celelalte etape din viaţa mea.

-Să profiţi din plin de ea!
-Aşa o să fac! 

2 comentarii:

  1. Am si eu ceva de zis in legatura cu prezentul scolii . VREM CONDITII !!! Uitati-va cum a ajuns scoala noastra . Profesorii ma cearta mereu si pe mine si pe colegii mei ca nu avem creta . Scoala ar trebui sa ne dea creta nu sa dam noi bani pentru ea . De cand s-a inundat sala de sport de 5 ANI , cosurile de baschet si multe alte echipamente nu mai sunt si noi nu putem sa ne practicam orele cum trebuie . Anul trecut clasa mea a avut un ceas pe perete iar anul asta a disparut , deci practic ni s-a furat ceasul . Vreau si eu un raspuns pentru problemele mele ca sa stiu si eu daca se pot rezolva .....

    RăspundețiȘtergere
  2. 1: creta e peste tot! in clase, pe jos, sunt ramasitele de la bucatile de creta cu care se tot bat colegii tai!
    2: sala de sport e ignorata de toti elevii! E mai simplu sa isi scrijeleasca "sms"-uri pe peretii de rigips decat sa dea o mana de ajutor la renovarea sau, macar intretinerea salii.
    3: ceasul de pe perete a disparut prin lipsa voastra de grija. Cand s-a luat vacanta, au fugit care incotro fara sa le pese de ce lasa-n urma!

    RESPECT!

    RăspundețiȘtergere