vineri, 23 septembrie 2011

Astăzi a avut loc preselecţia pentru Balul Bobocilor 2011!














Ca în fiecare an, organizatorii balului bobocilor fac parte din clasele de a XI-a. Astăzi, 23 septembrie, la ora 12, bobocii interesaţi au fost chemaţi în curtea şcolii pentru a participa la preselecţie.
Încrezători, dar în acelaşi timp plini de emoţii, au păşit rând pe rând spre organizatori.
Am reuşit să pun întrebări câtorva boboace, imediat după ieşirea de la interviu.

Anca Barbu, IX C
-Cum ţi s-a părut?
-A fost bine.
-Ce te-au întrebat?
-Ce hobby-uri am şi la ce m-am gândit pentru proba de aptitudini.
-Şi la ce te-ai gândit?
-La un dans care să cuprindă mai multe poveşti interesante.

Beatrice Vizitiu, IX D
-A fost greu?
-Nu... dar îmi tremurau mâinile.
-Am văzut că ai făcut câteva mişcări.
-Da, la proba de aptitudini aş vrea să dansez şi le-am arătat de pe acum ce pot.

Luana Tocan, IX C
-Cum te-ai descurcat?
-Super! A fost foarte tare!
-Ai încredere în tine?
-Normal! Eu cred că am toate şansele să fiu printre cele 3 câştigătoare.
-Cum ţi s-au părut organizatorii?
-Foarte de treabă!

Au fost 9 băieţi înscrişi, dintre care 8 selectaţi. La fete a fost puţin mai greu. S-au înscris 18, apoi au rămas 13 şi în final, 8.

Iar finaliştii sunt: Angelo Chiru, Anca Barbu, Andrei Tăpârdea, Ioana Vitomireanu, Vlad Gălie, Beatrice Vizitiu, Florentin Cioroba, Bianca Scarlat, Dragoş Pechea, Luana Tocan, Cătălin Baciu, Iuliana Parghel, Mihai Stan, Bianca Mateescu, Valentin Danciu şi Georgiana Călin.
Succes tuturor!

2 comentarii:

  1. Bravo! Succes tuturor! Va fi greu de ales castigatorii pentru ca sunt convins ca sunt cu totii ambitiosi si "COOL" :)

    send by DARIO

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa este!
    Mulţumim că ne sunteţi alături!

    RăspundețiȘtergere