marți, 8 aprilie 2014

A doua zi din "Şcoala Altfel" - vizită la Radio Minisat


Marţi, 8 aprilie, în a doua zi dedicată "Şcolii Altfel", clasa a IX-a C, însoţită de domnul profesor Alexandru Pompiliu, a fost în vizită la Radio Minisat. Jurnaliştii de acolo i-au primit cu drag pe elevii cantacuzini, curioşi să afle cât mai multe informaţii despre radio. Elevilor li s-a părut o experienţă deosebită, pe care doresc să o mai repete.

Câteva impresii ale elevilor:
"Ne-a placut foarte mult, parcă nu mai voiam să plecăm. Am intrat în studiouri, ni s-a explicat cum ajunge informaţia la noi, ne-au arătat echipamentele şi cam cum stă treaba la un post de radio. Am vorbit despre genurile de muzică, iar la final ne-au dat voie să ne înregistrăm vocile spunând o ştire, pentru a realiza cum ne-am auzi noi dacă am fi în direct. Eu una am mai fost în asemenea studiouri, deoarece tatăl meu a lucrat la Radio Minisat acum ceva timp, dar acum fiind cu clasa, totul a părut diferit şi echipamentele sunt mult mai moderne.", ne-a povestit Agnes Cristiana, eleva la clasa a IX-a C.

"Am avut ocazia sa fim acolo când şefa rubricii de radio a spus ştirile în direct. Echipa a fost foarte prietenoasă şi ne-a impresionat plăcut.", a povestit Roxana Cotorogea, clasa a IX-a C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu