luni, 29 aprilie 2013

Cantacuzinii au trecut în etapa naţională a concursului "Tinerii dezbat"

"Tinerii dezbat" este concursul la care Colegiul Naţional "Constantin Cantacuzino" a fost reprezentat cu succes de elevele: Andra Mihăilescu (XI C), Andrada Todeilă (XI A) şi Alexandra Goran (XI A). Impresiile fetelor:

"Concursul a început sâmbătă(27 aprilie) dimineaţa şi a avut trei runde de dezbateri. S-au făcut liste, în care am fost repartizaţi de ce parte jucăm, Guvern sau Opoziţie. Prima runda a fost cu moţiunea intitulată "Dau noile media mai multă putere cetăţenilor într-o democraţie?" În această rundă am jucat în Opozitie şi am ieşit învingătoare. A doua moţiune a fost intitulată "Cetăţenia europeană este un mit?" De această dată am jucat în Guvern şi am pierdut la diferenţă de două puncte faţă de Opoziţie. În final, a treia runda a avut moţiunea intitulată "Statul român a eşuat în intenţia de a integra minoritatea romă?" Am jucat tot în Opoziţie, şi am cîştigat detaşat. Pe finalul zilei, s-au anunţat echipele care mergeau în semifinala din ziua următoare (duminică, 28 aprilie). Din 34 de echipe participante, doar patru au intrat în semifinală, iar printre acestea  am fost şi noi. În semifinală am jucat in Opoziţie, a treia moţiune. În final, am ieşit pe locul al treilea ca echipa pe etapa regională de la Bucuresti, astfel calificându-ne la etapa naţională care va avea loc în iunie la Ploieşti", a povestit Andra Mihăilescu, elevă participantă cu experienţă (şi anul trecut numărându-se printre căştigători). 

Andrada Todeilă a povestit că "A fost destul de dificil, având în vedere că eu şi Alexandra am participat pentru prima oară la acest concurs. Au fost prezenţi concurenţi cu experienţă mare, care au mai participat de foarte multe ori la concursuri de genul. Dar totul s-a finalizat cu bine! Suntem în finală, e tot ce contează!"

Felicitări!



Un comentariu:

  1. Wow! At last I got a website from where I be able to really obtain helpful information concerning my study and knowledge.


    Also visit my web site - skin whitener without hydroquinone

    RăspundețiȘtergere